sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Agitreenit

Taas koitti sunnuntai ja agilitytreenien aika. Rata oli periaatteessa samanlainen kuin viime kerralla, nyt mentiin vaan numerot 20 eteenpäin. Mulla oli kamera mukana niin paljon videoitakin tulee tällä kertaa. Videoista myös huomaa miten mun ratamuistamiset jälkeenpäin on vaan sinnepäin, esteet oli hiukan eripäin käännetty kuin mitä muistan. Rata oli suurinpiirtein tämmönen, saattaa olla että esteitä on pikkasen siirretty viime kerrasta.



Hiiri karkasi ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ja kävi kierroksilla.

Ja mun ohjaus kusi niin väärään putkensuuhun...



Ja höpötän liikaa, sitten kouluttajakin sanoo jotain mitä harhauttaa Hiiren sen luo...



Ja taas mä heilutan ihan oudosti...



Sitten rupesikin mun käännös sujumaan paremmin, ja kouluttaja vaihtoi hiukan paikkaa.



Pikkuhiljaa...



Melkein onnistui jo, mutta Hiiri bongasi kouluttajan.



Ja sitten vihdoinkin, jess bileet!



Tämmöstä se meidän käännöshinkkaaminen on. Ensin ohjaaja (eli minä) mokaan 1-5 kertaa. Sitten Hiiri ei tajua. Ja vasta piiitkän hinkkaamisen jälkeen rupee sujumaan.

Sama tässäkin, ensin mä olen ihan väärässä paikkaa...



Sitten vasta meni hyvin.



Hiiren estehakuisuus on hiukan vielä hakusessa, tuli tämmösiäkin ongelmia:






Mutta kun rautalangasta vääntää niin sujuu. :)



Ja lopuksi tehtiin ylimääräinen vauhtiosuus että jäis hyvä fiilis. Hiiri rakastaa keinun ja meni sitä treenien aikana omatoimisestikin varmaan 5 kertaa.




Kepitkin vedettiin yhdessä vaiheessa mutta ne meni tosi huonosti, Hiiri ei oikein keskittynyt asiaan ja haukkui vaan. Kouluttaja sanoi että saattaa johtua siitä että meitä ennen meni tollerinarttu kellä on juoksut alkamassa ja se myös kusi kentälle. Hiiri huomasi kusijämät ja sen jälkeen oli pää ihan pilvissä... :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti