keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Keskiviikkohaku: ja ohjaajalle suukapula.

Oli oikein blondi mettässä tänään, ohjaajalla oli tosi ylienerginen/väsy ja se heijastui treeneihin ihan täysillä.

Hiiri on loistava koira ja löysi kaikki maalimiehet... MUTTA. Se ei tee pistoja vaan menee nenän mukaan ja silloin kun MINÄ en tiedä missä maalimiehet on niin se saa mun pasmat sekaisin minkä syystä sitten kiellän ja häiritsen koiran työskentelyä liikaa.

Toisin sanoin ohjaajalle tarvittais suukapula...

Eka maalimies oli vasemmassa etukulmassa, lähetin koiraa liian edeltä niin se ei kunnolla ottanut kulmaa vaan löysi maalimies nr kolmosen ennenkuin tämä oli edes omalle piilolle ehtinyt. Sitten päätin välittää paskat vasemmasta etukulmasta ja pistin menemään oikeampaan etukulmaan. Hiiri meni sieltä taas sinne mihin nenä kuljetti, eli takaisin maalimies numero kolmen luo joka oli hiipinyt piiloon. Ihan jees mutta väärä mies, noh maalimiehen luona ainakin koira käyttäytyi ja haukkkuikin hyvin.

Nämä kaksi ohilaukausta sitten totaalisesti sai mun oman pääni romahtamaan ja blondilla ei ollut enää hajuakaan siitä mitä teen...

Ruvettiin partioimaan vasemman puolen etulaitaa ja sieltähän Hiiri sitten nätisti sen maalimiehen poimi, vasemmasta etukulmasta. Mun pitäisi vaan luottaa enemmän omaan koiraani ja heittää kaikki ne "se vois olla siel!" ajatukset romukoppaan. Sen koiran kuuluu löytää ne ihmiset, mä EN tiedä missä ne on enkä tosielämässäkään tiedä. Mun pitää luottaa omaan koiraani ja olla ite hiljaa.

Mä en vaan luota siihen että mä pystyn lähettämään koiraa oikeaan paikkaan niin että se saa vainun ja siitä varmaan mun epävarmuus sikiää.

Kolmas maalimies ois koira ihan ite löytänytkin, mentiin edelleen partiomeiningillä mutta minä söhelsin ja kutsuin sitä koko ajan niin lopuksi Hiiri oli ihan turhautunut ja otettiin ääniapua mukaan, eli maalimies piti hiukan ääntä.

Sen jälkeen viel helppo näköpako lopuksi.

Vaikka treeni ei mennytkään hyvin niin se oli erittäin valaisevaa mun osalta, nyt tiedän taas hiukan enemmän siitä mitä pitäisi reenata (eli sitä että olen ite hiljaa). Ja luoksetuloakin voisi hiukan parantaa mutta toisaalta mun pitäisi skarpata etten koko ajan vihellä/kutsu sitä koiraa.

Äääääh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti