lauantai 10. maaliskuuta 2012

Päivän tokoilut

Tänään vedettiin sitten aika kevyttä reeniä. Ulkona on ihan kamalan märkää/loskaista, ja siitähän ilo tuli irti Hiirelle. Neitihiiri nimittäin inhoaa märkää. Mitäs mainion tilaisuus harjoitella tokoliikkeitä!

No joooo. Myönnetään, mulla meni hermot alussa kakaraan aika pahasti ku se päätti että nyt se ei tottele sivu käskyä koska herkkuperse kastuu ku maa on märkä. Siitäpä tahtojen taistelua oikein tuli. Ensin mulla paloi käry, osittain koska teiniotus haukku mulle päin naamaa, pikku niskaotteen jälkeen se vaan inisi mulle, kattoi silmiin eikä perse mennyt ees lähellä maata, vaikka seistiin semmoset 10 minuuttia paikallaan. Tahtojen taistelua.

Päätin että vitut, mä SAAN sen koiran istumaan vaikkapa lätäkköön! Niinpä mentiin ekaks vähän taaksepäin kohtaan missä ei ollut niin märkää, ja HITAASTI neitiperse laskeutui sit maahan... otus yritti viimeiseen asti huijata, kato perse on alhaalla! Kun se oikeesti oli viiden sentin päästä maasta. Sit me siirryttiin asteittain märämmälle ja lopulta sainkin Hiiren istahtamaan siihen kaikesta märkäisempään kohtaan. VOITTO!

Arvatkaa mitä me seuraavien viikkojen aikana reenataan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti